شكایات از خدمات پستی كم شد

شكایات از خدمات پستی كم شد به گزارش كارا پیام وضعیت شكایت های ثبت شده از خدمات از آن حكایت می كند كه در آبان ماه سال جاری، 79 شكایت ثبت شده كه 39.2 درصد شكایات مربوط به پست پیشتاز بوده است.


به گزارش كارا پیام به نقل از ایسنا، شكایت های ثبت شده از شركت پست جمهوری اسلامی ایران در بازه مهرماه نسبت به شهریورماه سال جاری تغییر چندانی نداشته است و كاربران در صورت نارضایتی از هر یك از خدمات پستی، می توانند به سامانه ۱۹۵ بازگشت و مورد شكایت خودرا اعلام كنند.
در آبان ماه، ۷۹ شكایت ثبت شده كه ۳۹.۲ درصد شكایات مربوط به پست پیشتاز بوده و در آبان ماه نسبت به مهرماه كاهش داشته است. تعداد شكایات رسیدگی شده در آبان ماه نسبت به مهر ماه ۴۸.۶ درصد كاهش داشته، درحالی كه تعداد شكایات ثبتی در همین بازه ۳۰.۱ درصد كاهش داشته است. با عنایت به این آمار می توان نتیجه گرفت عملكرد پست در رسیدگی به شكایات در آبان ماه نسبت به مهر ماه كاهش ۱۸.۵درصدی داشته است.
سامانه ثبت و پاسخگوئی به شكایات ۱۹۵ به منظور افزایش رضایت كاربران و رسیدگی به شكایت های مردمی در حوزه های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان به راه افتاده است.
اداره كل حفاظت از حقوق مصرف كنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شكایات مشتركان خدمات ارتباطی (سامانه ۱۹۵) را تا اختتام آبان ماه سال جاری منتشر نموده است.
مهم ترین نتایج حاصل از تحلیل داده های استخراج شده حاكی از آنست كه در آبان ماه در حوزه خدمات پستی، ۷۹ شكایت ثبت شده كه ۳۹.۲ درصد شكایات مربوط به پست پیشتاز بوده و در آبان ماه نسبت به مهرماه كاهش داشته است. تعداد شكایات رسیدگی شده در آبان ماه نسبت به مهر ماه ۴۸.۶ درصد كاهش داشته، درحالی كه تعداد شكایات ثبتی در همین بازه ۳۰.۱ درصد كاهش داشته است. با عنایت به این آمار می توان نتیجه گرفت عملكرد پست در رسیدگی به شكایات در آبان ماه نسبت به مهر ماه كاهش ۱۸.۵ درصدی داشته است.


كاربران سرویس های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می توانند با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، تماس با تلفن گویای ۱۹۵ شكایت های خودرا از سرویس های مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری كنند. كاربران در صورت نارضایتی از هر یك از خدمات پستی، می توانند به این سامانه بازگشت و مورد شكایت خودرا اعلام كنند و همین طور از وضعیت رسیدگی به شكایت خود باخبر شوند.



1398/10/07
21:13:42
5.0 / 5
4324
تگهای خبر: اینترنت , تلفن , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
کارا پيام
karapayam.ir - تمامی حقوق سایت كارا پیام متعلق به مالک دامنه است

كارا پیام

پیام رسان