در زمینه اورولوژی و نفرولوژی؛

سومین كنگره سلول های بنیادی و پزشكی بازساختی برگزار می گردد

سومین كنگره سلول های بنیادی و پزشكی بازساختی برگزار می گردد كارا پیام: سومین كنگره سلول های بنیادی و پزشكی بازساختی در ارولوژی و نفرولوژی و دومین سمینار سلول های بنیادی خون ساز غرب كشور اسفندماه در كرمانشاه برگزار می گردد.



به گزارش كارا پیام به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سومین كنگره سلول های بنیادی و پزشكی بازساختی در اورولوژی و نفرولوژی، دومین سمینار سلول های بنیادی خون ساز غرب كشور و سومین سمینار پرستاری پیوند سلول های بنیادی خون ساز غرب كشور، توسط دانشگاه علوم پزشكی كرمانشاه با همكاری ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی، در تاریخ ۲ و ۳ اسفند ماه برگزار می گردد.
این كنگره فرصتی مناسب برای گردهمایی صاحب نظران، متخصصان و اندیشمندان در حوزه سلول بنیادی و پزشكی بازساختی است. برگزاری این كنگره امكان تبادل نظر و تولید ارتباط علمی با دانشگاه ها و اساتید و متخصصان كشور در زمینه مفاهیم مشترك و در رابطه با محورهای كنگره را فراهم می سازد.
بر این اساس از تمامی متخصصان، كارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراكز علمی، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می كند، با شركت در برنامه های متنوع این گردهمایی در این رویداد مهم مشاركت كرده و با عرضه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.
محورهای این سمپوزیوم ژن درمانی و سلول های بنیادی؛ سلول های بنیادی و سرطان؛ فرصت ها و چالش ها برای تجاری سازی سلول درمانی؛ مسائل اخلاقی در پزشكی بازساختی؛ مرزهای دانش در مهندسی بافت است.
از دیگر محورهای این رویداد می توان به سلول های بنیادی و پزشكی بازساختی در بیماری های اورولوژی و نفرولوژی؛ مبانی پیوند سلول های بنیادی خون ساز و هم پرستاری پیوند سلول های بنیادی خون ساز اشاره نمود.
سومین كنگره سلول های بنیادی و پزشكی بازساختی در اورولوژی و نفرولوژی، دومین سمینار سلول های بنیادی خون ساز غرب كشور و سومین سمینار پرستاری پیوند سلول های بنیادی خون ساز غرب كشور با همكاری ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۲ و ۳ اسفندماه برگزار می گردد.

1396/11/14
16:08:51
5.0 / 5
4591
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
کارا پيام
karapayam.ir - تمامی حقوق سایت كارا پیام متعلق به مالک دامنه است

كارا پیام

پیام رسان