این قلم حركت ماوس را تقلید می كند

این قلم حركت ماوس را تقلید می كند كارا پیام: یك تولید كننده كامپیوتر حق امتیاز اختراع قلمی الكترونیكی را ثبت كرده كه قابلیت تقلید حركت اسكرول ماوس را دارد.



به گزارش كارا پیام به نقل از دیجیتال ترندز، مایكروسافت یك حق امتیاز اختراع جدید ثبت كرده است. این اختراع در حقیقت یك Surface Pen با یك گیره نگهداره یو شكل و حساس به لمس است كه حركت اسكرول ماوس كامپیوتر را تقلید می كند.
كاربر با كمك این قلم می تواند صفحه را بالا و پایین ببرد یا روی محتوا زوم كند. برای این كار فقط كافی است كاربر انگشت خویش را همراه كلیپس حركت دهد و اسكرول هم مطابق آن حركت می كند.

در توضیح حق امتیاز آمده است: به وسیله این كلیپس نگهدارنده حساس به لمس روی قلم الكترونیك می توان اسكرول كردن، زوم كردن یا قابلیت های رایانشی را فعال كرد. بنابراین كاربر می تواند هنگام كار با كامپیوتر به جای ماوس از این قلم استفاده نماید.
بخش داخلی این كلیپس نگهدارنده از مواد رسانای قدرتمند است. پوسته خارجی كلیپ نگهدارنده را می توان از پلاستیك یا رنگ هم ساخت.
این نگهدارنده رسانا به یك سنسور ظرفیتی متصل می گردد كه در بخش بیرونی قلم قرار دارد. این سنسور تغییرات الكتریكی ناشی از لمس را اندازه گیری می كند.

1396/11/29
13:42:59
5.0 / 5
4631
تگهای خبر: كاربر , كامپیوتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
کارا پيام
karapayam.ir - تمامی حقوق سایت كارا پیام متعلق به مالک دامنه است

كارا پیام

پیام رسان