رونمایی از گلكسی Note8 در ایران

رونمایی از گلكسی Note8 در ایران به گزارش كارا پیام شركت سامسونگ الكترونیكس، طی مراسمی رسمی در پردیس ملت تهران از گلكسی Note8 جدیدترین پرچمدار كهكشان خود در ایران رونمایی نمود.


به گزارش سرویس بازار ایسنا، در مراسمی كه مدیران سامسونگ ایران و اهالی رسانه حضور داشتند از گلكسی Note8 برای ورود به بازار ایران رونمایی شد. جدیدترین پرچمدار كهكشان سامسونگ به زودی با عرضه در فروشگاه های معتبر سامسونگ در دسترس كاربران ایرانی قرار می گیرد.
در ابتدای این مراسم بام سوك هانگ، مدیر سامسونگ الكترونیكس در ایران با معرفی Note8 اظهار داشت: امروز همه ما اینجا جمع شده ایم تا یكی از منحصربه فردترین دستگاه های این صنعت را به شما معرفی كنیم، این محصول تنها یك تلفن همراه جدید نیست؛ بلكه دستگاهی است تا خلاقیت را در زندگی شما بیشتر كند.
مدیر سامسونگ الكترونیكس در ایران با اشاره به خصوصیت های منحصربه فرد سری نوت اظهار داشت: S Penبه عنوان ابزاری شناخته شده كه به كمك آن می توان تصورات را وارد زندگی واقعی كرد و شما را قادر می سازد در هر مكانی حتی كوچك ترین ایده هایتان را هم ثبت كنید. حمایت گسترده شما در كنار میراث قدرتمند گلكسی امكان معرفی محصول دیگری را فراهم كرد كه می توان به آن اعتماد كرد و كارهای بزرگتری به كمك آن انجام داد.
پرچمدار جدید سامسونگ با نمایشگر ۶. ۳ اینچی سوپر آمولد بدون مرز طراحی شده است. با حذف كلیدهای فیزیكی و حضور نمایشگر بدون مرز، بیش از ۸۳ درصد بدنه به صفحه نمایش اختصاص یافته تا كاربران Note8 برای كارهایی از قبیل یادداشت برداری، طراحی و تماشای محتوای ویدیویی بیشترین فضا با كمترین اسكرول را داشته باشند. دوربین دوگانه Note8 برای نخستین بار در دنیای گوشی های هوشمند با دو لرزشگیر اپتیكال جداگانه (Dual OIS) برای هر دو لنز واید و تله عرضه شده است.
در Galaxy Note8 هم گوشی و هم S Pen در برابر آب و گردوغبار مقاوم بوده و تاییدیه IP۶۸ دارند. این یعنی در هر زمان و مكانی كه ایده یا فكری به ذهن تان رسید با خیالی آسوده می توانید آن را روی صفحه گوشی Note8 خود یادداشت كنید.
علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ الكترونیكس در این مراسم با یادآوری سرویس خدمات ویژه گوشی های پرچمدار سری اس اظهار داشت: برای Note8 هم این سرویس ویژه برقرار است. همه كسانی كه تا آخر آذرماه امسال این پرچمدار سامسونگ را خریداری و سرویس ویژه را فعال كنند در ازای پرداخت مبلغی محدود از پشتیبانی ویژه ی صفحه نمایش و سرویس اكسپرس تا آخر تابستان سال ۱۳۹۷ برخوردار می شوند. سامانه هوشمند ما دقت و سلامت این خدمات را تضمین می كند.
توسلی همینطور در مورد طرح پیش فروش گلكسی Note8 در ایران كه از روز ۲۵ شهریور ماه آغاز شده بود، اظهار داشت: بالغ بر چند هزار درخواست خرید آنلاین گوشی طی مدت كمتر از یك هفته ثبت شدند. با عنایت به رویه های زمان بر واردات كالا ما به مشتریان خود قول تحویل كالا در هفته سوم مهر را داده بودیم و اكنون برای این بخش وفادار خانواده سامسونگ این مژده را داریم كه تحویل سفارشات شان از هفته گذشته آغاز شده است.
در ادامه مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ الكترونیكس با اشاره به راه اندازی خدمات VoLTE روی گوشی های نسل جدید سامسونگ اظهار داشت: در این سرویس، مشترك صدای مكالمه مخاطبش را با كیفیتی بسیار بالا موسوم به HD خواهد شنید. كیفیت به حداكثر و قطعی ها به حداقل می رسد. این مزیت به صدا محدود نیست و شامل اینترنت همراه هم می گردد. تا پیش از این در هنگام مكالمه، اینترنت روی گوشی شما به جای نسل چهارم به ۲G و یا ۳G تنزل پیدا می كرد. اكنون همچنان روی بستر ۴G باقی خواهید ماند. دانلود هم روی همین زیرساخت نسل چهارم انجام می گردد یعنی سرعت دریافت را روی موبایل چندین برابر می كند.
با وجود بزرگ تر شدن اندازه نمایشگر گوشی جدید سامسونگ، طراحی خاص بدنه گوشی سبب شده كاربران به راحتی بتوانند آن را در یك دست گرفته و با آن كار كنند. با عنایت به كوچك تر شدن انحنای گوشه های صفحه نمایش Note8 در مقایسه با گلكسی S8 و S8+، سطح صاف نمایشگر افزایش یافته است. بدین سان كاربران سطح بیشتری برای نوشتن یا طراحی با قلم S Pen در اختیار دارند.
رزولوشن Quad HD+ با تراكم پیكسلی ۵۱۲ پیكسل در هر اینچ تضمین كننده تجربه بصری عالی در پرچمدار جدید سامسونگ خواهد بود. Note8 می تواند تصاویری با كیفیت ۴K را نمایش دهد. بنابراین گواهی MOBILE HDR PREMIUM را از مجمع UHD Alliance دریافت كرده است. پشتیبانی از استاندارد HDR۱۰ یكی دیگر از خصوصیت های نمایشگر Note۸ است.
قابلیت های گسترده S Pen در گوشی Note8 توانسته است آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای طراحی و نقاشی تبدیل كند. در ادامه مراسم رونمایی این گوشی در ایران هم یكی از كاریكارتوریست های برتر ایران درباره همین خصوصیت ها و كاربردهای منحصربه فرد توضیحاتی را ارائه نمود.
S Pen همان چیزی است كه سری نوت سامسونگ را از همه گوشی های هوشمند متمایز می كند. نسخه جدید این قلم با افزوده شدن قابلیت ها و توانایی های جدید، به گزینه ای بسیار كاربردی تر برای علاقه مندان این سری از گوشی های سامسونگ تبدیل شده است.
قابلیت Live Message یكی از تازه واردهایی است كه برای نخستین بار به كمك S Pen به خانواده ی گلكسی آمده است. با استفاده از این ویژگی، پیام های متنی كاربران به تصاویر جذاب و زیبای انیمیشن با فرمت GIF تبدیل می گردد. كاربران می توانند این فایل ها را در هر اپلیكیشن پیام رسان برای دوستان خود ارسال كنند.
ظریف تر شدن نوك قلم، حساسیت بیشتر در برابر فشار و مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار سه موردی هستند كه احساس بدست گرفتن یك قلم واقعی را به كاربران گلكسی Note8 منتقل می كند.
به كمك قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) كاربران بدون باز كردن صفحه نمایش قادر به دیدن نوتیفیكیشن ها، میزان شارژ دستگاه، تقویم شمسی و... هستند. در كنار این خصوصیت كاربردی، جدیدترین پرچمدار سامسونگ به قابلیت «یادداشت در حالت صفحه خاموش» مجهز شده است. بر این اساس كاربران گلكسی Note8 بدون نیاز به روشن كردن صفحه نمایش گوشی می توانند تا ۱۰۰ صفحه روی نمایشگر بنویسند و طراحی كنند.
بررسی خصوصیت های دوربین منحصربه فرد گلكسی Note8 بخش دیگری از مراسم بود كه با حضور یكی از عكاسان برتر ایران انجام شد.
دوربین اصلی Note8 دارای دوربین دوگانه با سنسور ۱۲ مگاپیكسل است كه برای نخستین بار در جهان هر دو لنز واید و تله آن از لرزش گیر اپتیكال مجزا بهره می برد.
ثبت عكس های واضح و شفاف حتی در كم نورترین فضاها با پس زمینه زیبا و دلخواه كاربران از جمله مزایای دوربین بی همتای گلكسی Note8 است. با وجود زوم اپتیكال دو برابر و زوم دیجیتال ۱۰ برابری در پرچمدار جدید سامسونگ نتایجی درخشان به هنگام ثبت عكس هایی از فواصل بسیار دور خواهید داشت.
قابلیت Live Focus در گلكسی Note8 به كاربر امكان می دهد تا قبل و بعد از گرفتن عكس، افكت Broken Window را فعال و میزان محو شدن پس زمینه تصویر را كنترل كند. همینطور با فعال كردن خصوصیت Dual Capture در دوربین اصلی، از دو لنز واید و تله دو عكس با عمق تصویر متفاوت بر روی حافظه گوشی ذخیره می گردد.
سنسور ۸ مگاپیكسلی دوربین سلفی با تجهیز به قابلیت فوكوس خودكار و گشودگی دریچه دیافراگم F۱. ۷ سلفی های بدون نویز و دقیقی را به یادگار می گذارد. سخت افزار قدرتمند Note8 متشكل از پردازنده هشت هسته ای ۱۰ نانومتری، رم ۶ گیگابایتی و حافظه قابل افزایش تا ۲۵۶ گیگابایت تجربه ای سریع و روان را در هر شرایطی عرضه می دهد.
سیستم سه گانه تائید هویت بیومتریك شامل اسكنر عنبیه چشم، سنسور اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره در كنار روش های سابق، راهكارهای متنوع و بسیار امنی را پیش روی كاربران قرار داده است. تمامی اطلاعات بیومتریك افراد در پلت فرم اختصاصی ناكس (Knox) سامسونگ با بالاترین سطح امنیت به صورت نرم افزاری و سخت افزاری، محافظت می گردد.
گلكسی Note۸ از باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر بر ساعت با قابلیت شارژ سریع و بی سیم بهره می برد و به لطف پردازنده بهینه سازی شده ی ۱۰ نانومتری سطح بالایی از بهره وری باتری را در اختیار كاربر قرار می دهد. شارژ بی سیم Note8 به گونه ای طراحی شده تا كاربران در زمان شارژ شدن دستگاه بتوانند با آن كار كنند.
گلكسی Note8 به زودی در سه رنگ مشكی (Midnight Black)، خاكستری (Orchid Grey) و طلایی (Maple Gold) وارد بازار ایران می گردد.











 

1396/07/18
14:27:15
5.0 / 5
5284
تگهای خبر: اینترنت , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
کارا پيام
karapayam.ir - تمامی حقوق سایت كارا پیام متعلق به مالک دامنه است

كارا پیام

پیام رسان