عزم فیسبوك جهت استفاده از انرژی های تجدیدپذیر جزم شد

عزم فیسبوك جهت استفاده از انرژی های تجدیدپذیر جزم شد كارا پیام: فیسبوك در جدیدترین بیانیه خود اعلام نموده است می خواهد تا آخر سال ۲۰۲۰ میلادی به صورت كامل از انرژی های تجدیدپذیر و پایدار استفاده نماید.



به گزارش كارا پیام به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت تك كرانچ، با عنایت به رشد و افزایش آگاهی شهروندان و دولتمردان كشورهای مختلف نسبت به استفاده از انرژی های پاك و تجدیدپذیر، خیلی از غول های تكنولوژی و شركت های بزرگ در جهان هم تصمیم گرفته اند بیشتر نیاز خود به انرژی را با استفاده از انرژی های پاك و تجدیدپذیر تامین كنند كه این امر خود در حفظ محیط زیست و كاهش انتشار میزان آلاینده ها به جو زمین تاثیر قابل توجهی خواهد گذاشت.

حالا اخیرا شركت فیسبوك با انتشار اطلاعیه ای از تعهد و پایبندی خود به محافظت از محیط زیست سخن گفته و اعلام نموده است كه می خواهد در تمامی عملیات و فعالیت های خود از انرژی های تجدیدپذیر استفاده نماید.

طبق اعلام این شركت، فیسبوك تا دو سال دیگر یعنی آخر سال ۲۰۲۰ میلادی با كاهش ۷۵ درصدی تولید گازهای گلخانه ای در جهان همراه و همگام شده و جهت استفاده كامل از انرژی های پاك پیشگام خواهد شد و در همین راستا اقدامات زیادی را انجام داده است.




1397/06/08
19:51:00
5.0 / 5
4521
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
کارا پيام
karapayam.ir - تمامی حقوق سایت كارا پیام متعلق به مالک دامنه است

كارا پیام

پیام رسان