بازی League Of Legends برای ایران بسته شد به گزارش كارا پیام سازنده بازی محبوب لیگ اف لجندز League of Legends به صورت رسمی اعلام نمود كه سرورهای بازی برای دو كشور ایران و سوریه، به علت پیروی از قانون ایالات متحده آمریكا بسته شد. تحریم شدن بازی LOL اتفاق تازه ای نیست و شركت های دیگری هم پیشتر دسترسی به سرورها را برای كاربران ایرانی بسته بودند. برای نمونه سرورهای بازی The Division 2 و یا Battlefield V برای كاربران ایرانی محدود شده بود. pcgamer 2121 1398/04/09 01:18:58 5.0 / 5 5655 تگهای خبر: سرور , شركت , كاربر , وب این مطلب کاراپیام را پسندیدین؟ (1) (0) مطالب مرتبط جدید کاراپیام مارک زاکربرگ به اشتباه خود در اخراج نیروهای متا اعتراف کرد بهبود کیفیت اینترنت چند روز زمان می برد برای پاسخگویی به مردم و جامعه علمی باید مساله اینترنت را حل نماییم کلمه بی توجهی را در گوگل جستجو نکنید! نظرات بینندگان کاراپیام در مورد این مطلب نظرتان در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۵