۲۰۲۰ سال تغییر نام گوشیهای پرچمدار

۲۰۲۰ سال تغییر نام گوشیهای پرچمدار كارا پیام: گزارشها حاكیست كه نامگذاری گوشیهای پرچمدار و جدید شركت سامسونگ در سال 2020 میلادی تغییر خواهدنمود.


به گزارش كارا پیام به نقل از ایسنا، دی جی كوه، مدیر بخش موبایل سامسونگ، اخیرا از تغییر شیوه نام گذاری گوشیهای پرچمدار سری جدید این شركت آگاهی داده است و اعلام نموده كه به سبب ورود به سل ۲۰۲۰ و آغاز یك دهه جدید، نام گوشیهای جدید سامسونگ، گلكسی اس۲۰، اس ۲۰ پلاس و اس ۲۰ اولترا خواهد بود.
او همینطور خاطرنشان كرده است كه این شركت كره ای بعنوان اولین برند پرفروش و محبوب در جهان، تصمیم گرفته است كه شیوه نامگذاری خودرا در سال جدید میلادی تغییر دهد و از سیستم شمارش پله پله فاصله بگیرد.
سامسونگ در سال های اخیر موفق شده است جایگاه نخست پرفروش ترین و محبوب ترین تولیدكننده موبایل را در بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد و از رقبای قدرتمند خود همچون اپل و هواوی جلو بزند.
گفته می شود گلكسی اس۲۰ اولترا به یك لنز دوربین ۱۰۸ مگاپیكسلی كه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است، با قدرت زوم ۱۰۰ برابر مجهز خواهد بود. همین طور هر سه پرچمدار جدید این شركت قابلیت فیلم برداری ۸K را داراست.




منبع:

1398/10/21
20:05:48
5.0 / 5
4775
تگهای خبر: اپل , سامسونگ , شركت , موبایل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
کارا پيام
karapayam.ir - تمامی حقوق سایت كارا پیام متعلق به مالک دامنه است

كارا پیام

پیام رسان