تعویق زمان برگزاری مرحله دوم چالش كدنویسی آنلاین به علت فراهم نبودن زیرساختها

تعویق زمان برگزاری مرحله دوم چالش كدنویسی آنلاین به علت فراهم نبودن زیرساختها به گزارش كارا پیام چالش كدنویسی آنلاین واحد الكترونیكی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان ˮچكاواˮ با حضور قریب به ۴۰۰ نفر از منتخبین برنامه نویسی برجسته كشور برگزار گردید و زمان مرحله دوم این رویداد هم ۱۵ اسفند ماه خواهد بود.


به گزارش كارا پیام به نقل از ایسنا، واحد الكترونیكی دانشگاه آزاد اسلامی با وجود تعطیلی دانشگاه ها و مراكز آموزشی و الزامات احتیاطی به سبب شرایط كنونی كشور و با بهره گیری از ظرفیت های منحصر به فرد در حوزه آموزش آنلاین و مجازی، بزرگ ترین چالش كدنویسی آنلاین كشور را با عنوان چكاوا برگزار كرد. در این مسابقه قریب به ۴۰۰ نفر از منتخبین برنامه نویسی برجسته كشور به صورت همزمان شركت كردند.
در رویداد چكاوا كه در حوزه الگوریتمی انجام شد و حدود چهارساعت به طول انجامید، برنامه نویسان حرفه ای در گروه های مختلف سنی و از سراسر كشور توانستند بر طبق آشنایی با هر گونه زبان برنامه نویسی، مهارت خودرا محك زده و با سایر برنامه نویسان به رقابت بپردازند.
با توجه به سطح كیفی و كمی بالای این رویداد، تصحیح پاسخ نامه های ارسالی شركت كنندگان به صورت اتوماسیون و با استفاده از سامانه خودكار داوری پروژه ها صورت پذیرفت.
واحد الكترونیكی دانشگاه آزاد اسلامی ۳ نفر برتر این رویداد را در امتداد رشد و ارتقای استعدادها در حوزه برنامه نویسی مورد حمایت معنوی قرار می دهد و به این نفرات به ترتیب ۴، ۳ و ۲ میلیون تومان جایزه نقدی نیز اهدا خواهد شد. همین طور به نفرات چهارم تا بیستم برتر این رویداد ساعت هوشمند تعلق می گیرد.
مرحله دوم این رویداد كه برمبنای اعلام روابط عمومی واحد الكترونیكی دانشگاه آزاد اسلامی قرار بود ۲۹ بهمن ماه و بعد از آن روز پنجشنبه، ۱۵ اسفند ماه برگزار شود، به سبب فراهم نبودن زیرساختها به زمانی دیگر موكول شده است؛ در این مرحله شركت كنندگان تنها مجاز به استفاده از دو زبان برنامه نویسی php و #c هستند. در این مرحله همین طور صفحه كیبورد شركت كنندگان جهت ایجاد تعامل بهتر و مناسب تر بین شركت كنندگان مسابقه و داوران، تحت نظارت قرار می گیرد و افراد شركت كننده باید webcam خودرا روشن كنند.
جوایز نیز همزمان با برگزاری مراسم اختتام سال واحد الكترونیكی دانشگاه آزاد اسلامی به برگزیدگان اهدا خواهد شد. علاقه مندان برای كسب اطلاعات بیشتر درباره رویداد چكاوا می توانند به آدرس اینترنتی http: //chakava.iauec.ac.ir بازگشت كنند.
بر اساس اعلام روابط عمومی واحدالكترونیكی دانشگاه آزاد اسلامی، باتوجه به شرایط كنونی كشور به لحاظ شیوع ویروس كرونا، مراسم اختتام سال این واحد به صورت آنلاین در هفته آخر اسفند ماه انجام خواهد شد. این واحد همین طور اعلام آمادگی كرده است تا در امتداد تداوم و گسترش مباحث علمی و آموزشی در شرایط فعلی كشور، تجربیات و امكانات خودرا در اختیار موسسات، دانشگاه ها و مراكز آموزشی قرار دهد.



1398/12/14
13:57:13
5.0 / 5
3723
تگهای خبر: آنلاین , الكترونیك , اینترنت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
کارا پيام
karapayam.ir - تمامی حقوق سایت كارا پیام متعلق به مالک دامنه است

كارا پیام

پیام رسان