رئیس هیات مدیره شركت مخابرات ایران تاكید كرد؛

لازمه تحول دیجیتالی ایجاد بستر پیشرفت با پشتیبانی و مانع زدایی

لازمه تحول دیجیتالی ایجاد بستر پیشرفت با پشتیبانی و مانع زدایی به گزارش کارا پیام رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات اظهار داشت: فراهم کردن بستر پیشرفت به همراه پشتیبانی و مانع زدایی از سرفصل های مهم ایجاد تحول دیجیتال است.


به گزارش کارا پیام به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر ابراهیم محمودزاده با تشریح اهمیت خدمت رسانی در حوزه روابط عمومی در تمام اوقات بیان داشت: در همه گیری کرونا این نیاز، ظهور و بروز قوی تر و بیشتری پیدا کرده است. وی با پاسداشت فعالیت باارزش تمام همکاران و کارکنان حوزه روابط عمومی، همزمان با فرارسیدن ۲۷اردیبهشت ماه گفت: خدمت رسانی در گستره باارزش روابط عمومی باتوجه به نقش حیاتی ارتباطات در دوران مقابله با کرونا، از اهمیت دوچندان و سرنوشت سازی برخوردار شده است. دکتر محمودزاده اظهار داشت: در وضعیت پر چالش، به سرانجام رساندن کار و فعالیت دیجیتالی مراحل پیچیده ای دارد، اما با بهره گیری از هنر روابط عمومی که فرایندی دانشی، هنری و نرم است می توان در این راه به موفقیت دست یافت. وی ادامه داد: یکی از جنبه های مهم کار روابط عمومی این است که بااینکه آثار فیزیکی زیادی ندارد، اما نتایج آن در حوزه های دیگر تبلور پیدا می کند و بنا بر این روابط عمومی یک هنر است که با استفاده صحیح و دقیق از آن، می توان در تکمیل خروجی سازمان بسیار تاثیر گذار و باکیفیت ظاهر شد. رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همین طور افزود: فرمایش مقام معظم رهبری درباب تولید و پشتیبانی در شعار امسال با مفهوم تحول دیجیتالی در محیط های پر چالش و بحران ها به خوبی معنا پیدا می کند و در این راه کار روابط عمومی مهم می باشد، برای اینکه روابط عمومی ارتباط صحیح با مشتریان و جامعه را در قالب بستر نرم و اثرگذار فراهم می آورد. اهمیت حمایت مدیریت در موفقیت روابط عمومی دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران نیز ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی گفت: روابط عمومی مدعی مردم در داخل سازمان و مدعی سازمان در جامعه و بیرون سازمان است و توجه به مولفه های مختلف این تعریف می تواند اهمیت و ارزش کار در حوزه روابط عمومی را بیش از پیش در معرض نمایش قرار دهد. وی با اعلان اینکه حوزه ارتباط با رسانه خصوصاً باتوجه به تحولات فناوری و شبکه های اجتماعی، مهم ترین حوزه کار و فعالیت در روابط عمومی است، تصریح کرد: موفقیتی در حوزه روابط عمومی حاصل نخواهد شد، مگر اینکه حمایت مجموعه مدیریت به همراه استفاده از امکانات و نیروهای آموزش دیده، علاقمند و تحصیل کرده در کنار یکدیگر وجود داشته باشد.

1400/02/28
21:56:03
5.0 / 5
260
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
کارا پيام
karapayam.ir - تمامی حقوق سایت كارا پیام متعلق به مالک دامنه است

كارا پیام

پیام رسان