در رگولاتوری؛

شکایات مشترکان خوزستانی بصورت مجزا مورد رسیدگی قرار گرفت

شکایات مشترکان خوزستانی بصورت مجزا مورد رسیدگی قرار گرفت کارا پیام: جلسه کمیته صیانت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای رسیدگی به شکایات مشترکان شرکت مخابرات در استان خوزستان انجام شد و به 45 شکایت در سامانه 195 رسیدگی شد.



به گزارش کارا پیام به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه کمیته عالی صیانت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی به شکایات مشترکان از شرکت مخابرات در استان خوزستان با حضور مدیرکل پشتیبانی از حقوق مصرف کننده و مدیرکل منطقه جنوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران و مدیر منطقه مخابراتی خوزستان اجرا شد.
در این جلسه ۴۵ شکایت مشترکان شرکت مخابرات در استان خوزستان که در سامانه ۱۹۵ ثبت شده بود با مطالبی چون سرقت کابل، توسعه فیبر نوری، تامین تجهیزات سرقت شده و همکاری مقامات محلی، مطرح و مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
در همین ارتباط پیمان قره داغی مدیرکل پشتیبانی از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات، استان خوزستان را جزو پرشمارترین استانها از نظر تعداد شکایات به ثبت رسیده، دانست و اظهار داشت: علاوه بر آن استان خوزستان جزو سه استانی است که بیشترین شکایات مردمی را نیز در سال قبل داشته است.
وی با تأکید بر این که رفع مشکلات ارتباطی مردم از اولویت های وزارت ارتباطات محسوب می شود، اضافه کرد: لازم است تا اپراتورها نسبت به بررسی دقیق و رسیدگی به شکایت های به ثبت رسیده تا رفع آن اقدام نمایند.
قره داغی اشاره کرد: ابتدا باید بررسی شود که علت نارضایتی بالای مردم و افزایش نرخ شکایت های به ثبت رسیده در استان خوزستان از خدمات شرکت مخابرات چیست و سپس سریعا با تشکیل تیم های فنی بصورت ویژه نسبت به برطرف نمودن موانع و مشکلات مردم در این استان اقدام نمود.
مدیرکل پشتیبانی از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات با اشاره به تلاش انجام شده در این سازمان برای رسیدگی سریع تر به مشکلات مردم، اشاره کرد: در سال قبل با برنامه ریزی انجام شده و اهتمامی که نسبت به این امر وجود داشت، زمان پاسخگویی به شکایات به ثبت رسیده مشترکان از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵، ۱۵ درصد نسبت به سال قبل آن کم شده است.
بنابر این گزارش، کمیته صیانت از حقوق مصرف کننده بمنظور رسیدگی به شکایات باقی مانده مشترکان از اپراتورهای ارتباطی بصورت منظم جلساتی را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می نماید و در آن به شکایات ثبت شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که پس از سپری کردن پروسه معمول از طرف اپراتورها باقی مانده است، رسیدگی می شود.


منبع:

1402/03/02
13:41:51
5.0 / 5
318
تگهای خبر: اپراتور , خدمات , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
کارا پيام
karapayam.ir - تمامی حقوق سایت كارا پیام متعلق به مالک دامنه است

كارا پیام

پیام رسان