رونمایی از محصول دانش بنیان مانیتورینگ و حفاظت پیشرفته با حضور سخنگوی دولت

رونمایی از محصول دانش بنیان مانیتورینگ و حفاظت پیشرفته با حضور سخنگوی دولت کارا پیام: هرمزگان با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از برخی از محصولات نمایشگاه اینوتکس 2024 رونمایی گردید.


علیرضا نصیری رییس پارک علم و فناوری هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار داشت: از بین دو هزار و ۵۰۰ محصول، ۲۵ محصول به عنوان طرح های برتر در این دوره از نمایشگاه اینوتکس2024 انتخاب شده اند که چهار طرح به عنوان طرح برتر برگزیده شد که با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت رونمایی شدند.
این مقام مسئول اشاره کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه ها کم کردن فاصله صنعت از بازار است و شرکت های هرمزگانی تا حالا همیشه جزء شرکت های برتر این حوزه بوده اند.
نصیری بیان کرد: شرکت های فناور و دانش بنیان هرمزگان از نظر کیفی در جایگاه خوبی نسبت به سایر رقبای خود قرار داشته و همیشه حضور فعال در حوزه فناوری دارند.
رییس پارک علم و فناوری هرمزگان بیان کرد: یکی از شرکت های فعال استان هرمزگان در عرصه الکترونیک که در سال ۱۴۰۲ بصورت نوپا دانش بنیان شده و روی تحقیق توسعه محصولات در رابطه با کنترل و مانیتورینگ الکتروموتورها متمرکز است.
این شرکت توانسته تجهیزی جهت کنترل مانیتورینگ و حفاظت پیشرفته الکتروموتورهای Low Voltage را فراهم آورد.
وی ادامه داد: این محصول برای حفاظت و کنترل موتورهای فشار ضعیف در مقابل خطاهای جریانی و تنش های دمایی طراحی شده است بطوریکه با نمونه برداری از جریان های موتور و حذف نویزهای فرکانس بالا تحلیل و بررسی سیگنال را بصورت هارمونیکی انجام می دهد و با استخراج مؤلفه اصلی و همین طور محاسبات مقادیر موثر جریان رویدادهای خطا را بصورت برخط شناسایی و ذخیره می کند.



1403/03/19
11:35:06
5.0 / 5
206
تگهای خبر: الكترونیك , شركت , صنعت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
کارا پيام
karapayam.ir - تمامی حقوق سایت كارا پیام متعلق به مالک دامنه است

كارا پیام

پیام رسان