90 درصد تلویزیون های اسنوا و دوو دارای اختلال، رفع عیب شد
به گزارش کارا پیام، گروه انتخاب بعنوان بزرگ ترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور با برندهای اسنوا و دوو اطلاعیه ای صادر کرد.
ضمن تقدیر از همراهی و شکیبایی مشتریان گرامی، گروه انتخاب بعنوان بزرگ ترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور با برندهای اسنوا و دوو، به اطلاع می رساند:
طی روزهای اخیر، اختلال موقتی در عملکرد بخش هوشمند بعضی از تلویزیون های برندهای (اسنوا و دوو) رخ داد که منجر به بروز نگرانی هایی در بین کاربران شد. این اختلال ناشی از مسایل زیرساختی و نرم افزاری (عدم تطبیق و ناهماهنگی در پروتکلهای نرم افزاری میان گروه انتخاب بعنوان تولید کننده تلویزیون و تأمین کننده بستر ارتباطی تلویزیون در چین) بود، که در برآوردهای اولیه امکان اختلال در ۲۰ درصد محصولات پیشبینی می شد. خوشبختانه فرایند رفع ایراد و ارزیابی های انجام شده نشان داده است حجم تلویزیون های مبتلا به اختلال کمتر از ۵ درصد تلویزیون های موجود در منازل مشتریان است. ۹۰ درصد دستگاههای مورد اختلال تا انتهای روز جمعه ۱۰ مرداد ماه، به شکل مشاوره تلفنی، رجوع حضوری و تعدادی محدود هم با تعویض گیرنده داخلی رفع عیب و قابلیت اتصال به اینترنت و استفاده از امکانت هوشمند را دارد. در این زمان بیشتر از ۱۰۰ هزار تماس در مرکز تماس پشتیبانی ۱۶۹۹ شرکت انتخاب سرویس ثبت گردید که با وجود ترافیک بوجود آمده که ناشی از تعداد زیاد تماسهای غیر معمول (کاربرانی که محصول دارای اختلال نداشتند) بود، بالغ بر ۸۰ هزار سرویس حضوری و تلفنی عرضه گردید و این فرایند تا پایان رفع اشکالات دستگاه ها ادامه می یابد و کلیه خدمات به شکل مجانی صورت خواهد گرفت. در جهت بهبود تجربه مشتریان و کاربران و همینطور اعلام مراتب عذرخواهی گروه انتخاب از کاربران، بسته های تشویقی آماده و عرضه خواهد شد که به اطلاع کاربران خواهد رسید. دلیل ادامه سرویس دهی در مورد رفع اختلال موقت، تماس ها و گزارش های دیرهنگام بعضی از کاربران و مدت زمان ارسال گیرنده داخلی جدید جهت تعویض به تعداد کمی از کاربران می باشد. گروه انتخاب بعنوان مجموعه ای متعهد به مشتریان خود، مجدداً بابت این اختلال پیش آمده عذرخواهی نموده و تاکید می کند که رسیدگی کامل به دغدغه ها و نیازهای کاربران در بالاترین اولویت ما قرار دارد. خدمات بعد از فروش و پشتیبانی فنی، نه تنها وظیفه ای حرفه ای، بلکه مسئولیتی اخلاقی برای ماست. امیدواریم تجربه ی تعامل کاربران با ما، حتی در شرایط بحرانی، به یک مزیت رقابتی و نشانه ای از صداقت، پاسخگویی و کیفیت خدمات ما تبدیل گردد. مرجع خبر در انتخاب الکترونیک
منبع: كارا پیام
این مطلب کاراپیام را پسندیدین؟
(1)
(0)
مطالب مرتبط جدید کاراپیام
نظرات بینندگان کاراپیام در مورد این مطلب